Cum poti ajuta restaurantele

Restaurantele din toata tara se inchid clientilor, fie au fost autorizati sa o faca de catre functionarii orasului sau ai statului, fie auto-selectand sa inchida ca masura de precautie in criza COVID-19. Multe restaurante se schimba doar la preluare sau livrare pentru a-si mentine afacerile la plutire si pentru a servi milioanele de oameni care se adapostesc acasa.

Pentru consumatori, comanda de livrare a alimentelor in timpul unei pandemii ridica probabil cateva intrebari etice. Cum puteti sustine cel mai bine restaurantele locale care se lupta in aceste perioade? Este sigur sa comandati livrarea de alimente atunci cand oficialii din domeniul sanatatii subliniaza limitarea contactului cu altii? Puneti in pericol sanatatea proprie sau a altcuiva atunci cand primiti alimente livrate?

„Cred ca toate aceste ingrijorari sunt acolo”, a declarat Ryan Palmer, un avocat cu sediul in Minneapolis, care conduce echipa juridica a restaurantului la Lathrop GPM. „Cred ca principalul driver este o responsabilitate sociala si ca este membru al unei comunitati si doreste doar sa-ti faci partea pentru a incetini raspandirea virusului.”

Focarul de coronavirus a sporit cererea de livrare a alimentelor. Multe restaurante se adapteaza rapid, iar unele adauga livrari pentru prima data, angajati de instruire incrucisata pentru a efectua livrari si pentru a dezvolta solutii de livrare fara contact. Si proprietarii de afaceri se straduiesc sa mentina clientii in siguranta, angajatii platiti si facturile la zi.