Personalizarea unui tricou – un proces care implica toata atentia noastra!

O gama variata de materiale promotionale poate fi realizata astazi datorita centrelor de imprimare digitala, prezente in intreaga tara. Indiferent de volumul de produse  necesare, acestea pot sa satisfaca cele mai  ridicate cerinte.  Studiile realizate recent, in domeniul obiectelor personalizate au aratat ca cel mai puternic efect il au articolele de imbracaminte care poarta un astfel de mesaj (logo, elemente de branding, etc) . Datorita faptului ca sunt purtate pe corp, ele conduc la mai multe vizualizari decat  orice alt materiale; mai mult decat atat, daca sunt folosite si de catre alte persoane decat cele angajate,  in afara mediului respectiv de lucru, efectul va fi si mai mare.

Care sunt deci cateva din punctele de care trebuie sa tinem cont inainte de a ne pregati bugetul si planul de promovare?

  • In functie de numarul exact de bucati pe care vrem sa le realizam putem cauta solutia ideala (la cantitati mai mari vom beneficia evident si de discount-uri).
  • In al doilea rand, putem opta pentru centrele care se ocupa de personalizare tricouri in modele variate – casual sau din contra, mai elegante.  Tipul organizatiei noastre, a companiei sau a evenimentului pe care vrem sa il promovam (fie el concurs, competitie sportiva, concert, festival, campanie electorala)  trebuie sa determine aceasta alegere. Sezonul pentru care le destinam cat si locatia (interior/exterior) intra tot aici (determinand constructia si materialul din care sunt realizate).  Acesta e un pas la fel de important care ne va ajuta in alegerea tipografiei si implicit ne va limita din posibilitati – tricouri cu maneca scurta sau lunga/ tricouri polo sau simple/ hanorace/ maieuri/ jachete/ rochite/ bustiere/ esarfe/ pulovere.
  • O data ce si acest punct a fost clarificat se va trece la realizarea unui tabel cu marimile necesare – daca se cunosc persoanele ce vor primi aceste tricouri, se pot nota cu exactitate dimensiunile si numarul de bucati aferente. Daca acest lucru nu se poate face, se poate opta pentru comandarea celor mai frecvent utilizate marimi – S si M in cadrul fetelor si M si L in cadrul baietilor.
  • Se vor alege apoi culorile – mare atentie la felul in care  acestea se completeaza cu simbolurile, textul si imaginile imprimate. Un tricou cat mai simplu, cu un design captivant, va avea un efect mult mai apreciat. Nu va grabiti in a utiliza sau combina prea multe culori aprinse (tipatoare) mai ales daca elementele colorate ocupa cea mai mare parte a spatelui. De foarte putine ori ceva strident va impresiona in mod pozitiv un public larg.  Evitati de asemenea ca pe aceste tricouri (indiferent de culoarea din fundal sau nuanta materialului de baza) sa combinati variante de imprimarea folio cu auriu cu cea cu argintiu. Faceti ca datele de contact si logo-ul sa ramana in atentia privitorului, facandu-i sa isi aminteasca si mai tarziu respectivele informatii sau imagini vizuale.
  • Nu in ultimul rand, se necesita o mare atentie la manevrare si intretinere. Aceste tricouri personalizate nu trebuie sifonate, trebuie evitata patarea cu diverse materiale si  spalarea cu substante prea puternice sau la temperaturi prea ridicate (cel mai adesea se recomanda o spalare manuala, intr-o apa calduta, fara utilizarea inalbitorilor).

Investeste in aceste modalitati de promovare si alege acum tricouri personalizate  care sa reflecte stilul propriu si imaginea firmei sau organizatiei tale! In timp, rezultatele nu vor intarzia sa apara.