Da jos kilogramele puse in concediu in doar 7 pasi

Ai fost in concediu si nu prea ai mai tinut cont de alimentele pe care le-ai consumat si ti-ai satisfacut toate poftele ? Nu trebuie sa te ingrijorezi pentru kilogramele in plus pe care le arata cantarul. Daca vei urma sfaturile noastre in scurt timp vei avea silueta de dinaintea concediului. E un lucru normal sa te intorci din concediu cantarind un pic deoarece corpul se relaxeaza si asimileaza mult mai repede grasimile.

Sfatul 1. Stabileste de la inceput care sunt scopurile si scrie-le pe hartie. Astfel iti va fi mult mai usor sa indeplinesti ce ti-ai propus. Incepe dieta intr-o zi in care vei consuma numai lichide. Este ca o zi de dezintoxicare in care trebuie sa elimini toate alimentele solide. La pranz vei putea bea un shake de proteine pentru mai multa energie.

Sfatul 2. Mancarea gatita la restaurant sau la cantina are un aport caloric mult mai ridica si sunt bogate in grasimi si zahar decat cea gatita de tine acasa unde esti atenta la ingredientele si cantitatile pe care le folosesti. Trebuie sa eviti sa mananci in oras in primele saptamani de dieta, fereste-te in special de restaurentele fasfood.

Sfatul 3. Elimina din alimentatia ta paine, orezul, cartofii, bauturile indulcite, deserturile si dulciurile. Acestea sunt surse de carbohidrati care trebuiesc scosi pentru o perioada de maxim 2 saptamani din dieta. De asemenea sunt esentiali in buna functionare a organismului de aceea au o perioada limitata in care nu trebuie sa ii consumi.

Sfatul 4. Fructele in general sunt foarte bune intr-o dieta insa majoritatea au si un continut foarte ridicat de zahar. Incearca sa consumi cat mai multe fructe de padure, le poti prepara si sub forma de shake cu lapte degresat.

Sfatul 5. Verdeturile sunt foarte bune in aceasta perioada. Sunt bogate in fibre si iti creeaza senzatia de satietate fara sa iti aduca un aport caloric foarte mare.

Sfatul 6. Nu trebuie sa uiti de proteine. Alege carne de pui, curcan sau peste. Evita sa gatesti cu ulei, de preferat ar fi carne si legume la gratar. Incearca sa consumi iaurturi slabe si branza dietetica.

Sfatul 7. Miscarea este un punct forte in dieta. Fara 60 de minute de exercitii fizice nu are rost sa te minti ca vei slabi usor. Pe acest site vei gasi niste miscari bune pentru a slabi in zona abdomenului. In plus nici nu strica putina miscare pentru organism. Alearga, mergi cu bicicleta cu rolele, exercitii de intarire a muschilor si te vei simti in forma mereu!

Va mai recomandam 6 lucruri pe care sa nu le faceti cat timp doriti sa urmati o dieta de slabire, foarte utile pentru lupta cu kilogramele in exces.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *