Burger-virginii din Transilvania
Burger King se pregateste sa lanseze o noua campanie publicitara de promovare al varfului lor de lance in materie de burgeri: Whopperul. Aceasta a fost realizata de Crispin Porter & Bogusky si de shopul de creatie MDC Partners, lansarea oficiala urmand a avea loc pe 6 decembrie. Pana atunci, un teaser circula nestingherit pe internet, lasand privitorii sa-si faca o idee despre scopul si desfasurarea acestei campanii. Despre ce este vorba? „O echipa de cercetatori” a plecat in lume pentru a descoperi care burger este mai apreciat de consumatori: Whopperul de la Burger King sau BigMacul celor de la McDonald’s. Fiecare dintre noi are preferinte mai mult sau mai putin constiente. Toti suntem atasati de niste nume si de niste produse, de multe ori fara sa ne dam seama. Din aceasta cauza, de dragul obiectivitatii intervievatilor, initiatorii campaniei au ales trei grupuri de oameni care n-au avut si probabil nici nu vor mai avea de-a face de-acum incolo cu orice inseamna fast-food. Astfel, Whopper-Virginii, asa cum au fost ei branduiti, provin dintr-un sat izolat din Thailanda, din tundra Groenlandei si dintr-un sat…transilvanean.
Raspunsurile acestora la marea dilema vor putea fi urmarite pe site-ul campaniei, incepand cu 6 decembrie.
smart guess: Eu sunt curios mai mult de reactiile avute de subiecti la ceva timp dupa testarea celor doua delicatese culinare, avand in vedere regimul lor alimentar bazat pe lucruri un pic mai sanatoase decat ceea ce multi numesc junk-food. Oare cum o fi reactionat organismul lor la intalnirea cu acesti „intrusi”?