5 minute de meditatie

Practica meditatie reduce stresul si necesita doar 5 minute din timpul tau.

De ce ai nevoie

  •  Un scaun sau o perna confortabila in care puteti sta cu coloana vertebrala confortabil.
  •  Un loc linistit pentru a sta acolo unde nu vei fi usor deranjat (de catre cineva care face curatenie, de exemplu).
  •  Un cronometru (daca decideti sa utilizati cronometrul pe telefonul dvs. smartphone, cel mai bine este sa puneti telefonul in modul avion sau in tacere pentru a preveni distragerile de la alertele primite).
  • Notebook-ul tau de meditatie si un pix sau creion.

Incepeti meditatia

1. Setati cronometrul timp de cinci minute.

2. Lasati ochii sa se inchida usor.

3. Simtiti-va respiratia pe masura ce plamanii se extind si se contracta.

4. Observati senzatiile de-a lungul suprafetei pielii, simtind aerul din camera.

5. Aduceti-va constiinta in spatiul de deasupra capului, observand orice sunete sau miscari in spatiul de deasupra dvs.

6. Mutati constiinta dvs. in spatiul de dedesubt, observand unde corpul atinge perna sau podeaua. Observati vibratiile subtile de pe podea.

7. Tinand corpul intr-o liniste totala, aduceti constiinta voastra in spatiul din fata voastra, in masura in care simturile pot ajunge.

8. Apoi, observati orice sunete sau miscari apar.

9. Deplasati-va constiinta in spatiul din spatele dvs., umpland camera, chiar extinzandu-va dincolo de camera.

10. Deplasati constiinta dvs. spre stanga.

11. Imaginati-va constiinta voastra ca o stralucire in toate directiile din jurul vostru, scanand mental toate directiile dintr-o data.

12. Daca mintea rataceste, aduceti constientizarea inapoi la respiratie pe masura ce se extinde si contracteaza si va extindeti constiinta in toate directiile din jurul vostru de acolo.